Alla inlägg under mars 2013

Av Jonna Boström - 18 mars 2013 19:21

Heey!

 

Ja..nu har jag typ erkänt det jag har haft hemligt  

Om ni ser..som jag tror att ni kommer göra så får ni läsa så fattar ni, ni som känner mig fattar verkligen!

För ni har redan sett min ab och vet vem det handlar om  

Här kommer en bild av min ab:

 

    Så ligger det till xD  Men nu behöver vi väl inte prata om detta??    Nu ska jag Msp:a      sees!    //jonna_Sissi

Av Jonna Boström - 18 mars 2013 19:13

Heey!

 

Nu ska vi fortsätta med veckans moviestar!  

Jag ska bara berätta en sak...den som blir veckans moviestar väljer jag genom att den personen är snäll, och aa ni fattar nog   Denna veckas moviestar är:

 

     Och ni fattar nog varför det är han som är veckans moviestar xD

Snart kommer ett nytt inlägg! sees!    //jonna_Sissi

Av Jonna Boström - 13 mars 2013 18:42

Heey!

 

Nu ska jag börja med veckans moviestar!  

Varje vecka så kmr jag lägga ut en bild på veckans moviestar! hoppas det kmr bli roligt  

 

Här kmr en bild på veckans moviestar:

 

   Jag har valt Jacke 967 för att det var han som kom på att jag skulle göra detta xD

Och han ville så himla gärna vara med på min blogg också...Så det var allt för mig!! sees //jonna_Sissi  

Av Jonna Boström - 8 mars 2013 18:35

Heey!

 

Som ni kanske märkt så har jag vart tsm med kingen/<3

men nu är det slut mellan oss     Jag skrev till hnm att jag ville ta en paus i några dagar..och jag gjorde slut.

Sen så ändrde jag mig men han accepterade nt förfrågan    Så nu har han en annan flickvän på msp  

Så nu är det bara att vänta och se vad som händer xD  Önska mig lycka till!  Men jag vet att jag aldrig får nån pojkvän på msp xD  Men ajja, det var allt jag ville säga...sees!     //jonna_Sissi

Presentation


Detta är jag på MSP.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards