Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

Gift!♥

Av Jonna Boström - 23 februari 2013 16:31

Heey!

 

Nu är jag gift♥ Ale3210 var präst, Nokato var brudtärna och sen så hade jag en "publik"

Som såg på, efter det så hade vi typ som en efter fest! det var roligt  

 

Jag är gift med kingen/<3 här kmr ni få se en bild:

 

     Detta var väldigt roligt!! till kingen: LOVE YOU!!!♥♥♥    Om ni vill se vad som hände i gallen (gallerian) titta på nästa inlägg (:  Sees!    //jonna_Sissi 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Boström - 25 maj 2013 19:10

Heey!   Då har man dragit ut en tand då!    Jätte kul! NOT! Men iaf (ialla fall) så har jag vart i Karlstad idag och då köpte vi Msp-tidningen   Fast NR. 2. Nr 1 har jag nt    Ajja, sees    Ska spela lite    // jonna_Sissi ...

Av Jonna Boström - 22 maj 2013 21:01

Heey!   Det som jag menar med rubriken är att jag nt vet vad jag ska skriva om. Elr (eller) nu vet jag vad jag ska skriva!!    Jag kanske ska sluta på msp? Är det kanske bäst så, det blir bara bråk (som jag är inblandad i)     Och jag tän...

Av Jonna Boström - 15 maj 2013 20:33

Heey!   Jag gillar en person på msp men han gillar nt mig, tror jag iaf (iallafall) Men ajja. Jag har haft så tråkigt, för jag har förlorat vänner på msp, ärre nåt fel på mig? Men om vi nt redan är vänner så adda mig: jonna_Sissi     I nä...

Av Jonna Boström - 28 april 2013 20:05

Heey!   Så här ärre jag gillar en kille på MSP som heter kingen/<3 Och om jag ska vara ärlig så gillar jag verkligen hnm, han får mig att le varje dag jag loggar in. Det går nt att förklara     Men nu ärre så här att han redan har en tjej......

Av Jonna Boström - 26 april 2013 19:37

Heey!   Förlåt att jag nt har bloggat på länge men med tanke på skolan och så, så har jag nt hunnit.... som ni kanske vet så har jag ju veckans moviestar!  men jag har glömt bort de så därför så tänker jag göra de nu!   Så här kommer hon:  ...

Presentation


Detta är jag på MSP.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards